Responsive menu

De stichter van het bedrijf

Welkom > Neos > De stichter van het bedrijf

Slide 1

Slide 2

slide 3

Didier Woitrin richtte Neos Interim Management in 2007 op.

Didier studeerde Toegepaste Economische Wetenschappen (TEW) in Leuven en begint zijn carrière bij IBM in New York, Singapore en uiteindelijk België. Hij spreekt vlot Frans, Engels en Nederlands, en heeft een goede kennis van het Duits. Hij werkte gedurende meer dan 8 jaar in de IT-wereld.

In 1990 lanceert Didier Woitrin het bedrijf Ecco Interim in België (later omgedoopt tot Adecco). Hij is er bestuurder-directeur-generaal tot 1997. Onder zijn leiding groeit de omzet van het bedrijf van 2 naar 27 miljoen euro op 6 jaar tijd.

In 1998 wordt hij Commercieel Directeur Europe van Transcom Luxemburg (clearing van kredietkaarten).

Van 1998 tot 2001 werkt Didier als Directeur-Generaal van Guilbert (kantoorbenodigdheden). In die periode groeit de omzet van het bedrijf van 10 tot 19 miljoen euro.

Van 2002 tot 2003 werkt hij zelf als Interim Manager en vervult hij diverse functies.

In 2004 vraagt Boyden Executive Search Belgium hem om een nieuwe divisie op te richten: Boyden Interim Management International. Hij wordt General Manager van die divisie.

In 2007, na 3 jaar succesvolle resultaten hoeft het niet te verbazen dat Didier zijn eigen Interim Management-bedrijf opricht, onder de naam Neos Interim Management. Dankzij zijn uitgebreide ervaring als interim manager én als gebruiker van interim managers kent Didier alle facetten van het vak. Met die expertise helpt hij bedrijven en interim managers te slagen in hun missie.

U bent op zoek naar een interim manager? Of naar een managementfunctie?
Neem dan contact op met ons. Onze expertise omvat tal van domeinen: general management, marketing & verkoop, juridische aangelegenheden, financiën & administratie, human resources, informatica en logistiek…

Een Interim Manager nodig ?